Mineztrk ama yürüyüş iyi gelicek mutlaka devam et, ben dinlene dinlene hep yürüdüm hatta siyatik oldum bacağımda ağrıyordu ama bol yürüyüş egzersiz siyatik bile geçti. Hatta öyle bir doğum yaptım ki , normal doğum isteyenlerin basına öyle doğum. Sınırlı zaman olsun yorsun devam et, bi daha gelmicek o zaman , sonu da güzel yolun hem🌷🫶🏻