NigarH Merhaba kizlar cok Sukur 8+1 geldik 🙏🏻 6+6 da baslayan acik kahve rengli akintim oldu. 7+4 de kadar sanirim. Cok shukur su an her sey yolunda. 6+6 da kalp atisini duyduk. Midem ne yersem yakiyor😢😔 cook uykum oluyor. Amma cok sukur bulantilarim yok. Ya bide kizlar karni cikan varmi? Ben sanki 4-5 aylik hamile gibi duruyorum🙈 akrabalarima gec soylemeyi dusunuyordum goren anliyor🥹🙈 Sizlerde nasil geciyor? Zormu geciyor? Karniniz ciktimi?
minismom NigarH 9+6 yım mide bulantısından kusmaktan ölüorum ne yesem yarım saat anca duruo midemde cok halsizlik war bide
Se19 NigarH 9+4 mide bulantılarım hat safhada….. hayat kalitem gerçekten düştü. Asla bir şey yiyemiyorum…. Sadece kuru ekmek o da fazla değil…. İlk hamileliğimde 5 kilo vermiştim bunda şimdiden 4 kiloya yakın verdim…. Normalde aylık kontrolüm yarındı ama ben kendimi 2 hafta daha tutucam ve 12 haftalıkken gidicem doktora. Belki cinsiyetini de söyler diye…
Deletedmom8373 Mide bulantılarım azaldı bizde 9+1 iz. Birde göğüs ağrılarım gitti hassasiyet kalmadı ama şu tiksindiğim yemekler hala midemi kaldırıyor. Et, tavuk, soğanlı, sarımsaklı yemekler benden uzak olsun 😂
NigarH Deletedmom8373 benim tiksindiyim hic bir sey yok. Ama yedikden sonra bildiyin eziyyet oluyor. Midem o kadar cok yaniyorki. Aaa gogus hassasiyyeti geciyomu? Ben onu doguma kadar olucak biliyodum🙄
Heja2121 Deletedmom8373 cnm bende 10+3benimde göğüs hassaiyetim geçti çok acikiyorum çok uyuyorum halsizsiz sabah uyanır uyanmaz kusmalarim var 😀
Deletedmom8373 NigarH Bazı hamişlerde geçiyor canım hormonal adaptasyon diyorlar ama normalde ben regli olacağımda da şişmez göğüslerim mesela ilk defa hamilelikte şişti acıdı o da geçti bi damar gibi şeyler çıktı onlar duruyor 🤭
Deletedmom8373 Heja2121 kusmam hiç olmadı Allah’a şükür ama halsizlik bende de var yani bütün gün yatıyorum 😂
Deletedmom8373 Heja2121 hani şu bi tek bu buzağımız yatıyor dedikleri benim yani bütün gün yatıyorum 😂
NigarH Deletedmom8373 aaa gercekten yaa hamile olmadigim aylarda hamilelik belirtisi olarak damarlar cikiyor falan okuyordum. Simdi siz soylediginizde dikkat etdim hic bir sey yok. Hic damarlar falan cikmamis. Sadece ustune yatamiyorum.
Baharcdemir 10+4üm bende 8. haftada mide bulantılarım başladı 9da günde 3 kere çıkarmaya başldım doktora gidip mide bulantısı için ilaç yazdırdım çok şükür 1 haftadır rahatım her şeyi rahatlıkla yiyebiliyorum halsizliğimde gitti. Göbeğimde ayva göbeği gibi🤭
Kubranur44 8+5 günlüğüz bizde ama inananılmaz mide yanmam hazımsızlığım var mide bulantılarım gittikçede artıyor ay et tavuk bende yiyemiyorum duymak bile rahatsız ediyor yemeklerde iki lokma yiyorum midem daha fazlasını almıyor benimde ve karnım iyice şişti benimde. 🤦🏼♀️🙈
NigarH Kubranur44 mide yanmasi cok kotu ya😔 bildigin eziyyet 🙈 demekki karin tek bende degilmis. Ben su yemek dusunuyordumda sabah ac karninada oyle
Baharcdemir NigarH bilemiyorum canım belki benim iç karnım geniş olduğu için göbeğim çıkmamıştır. Herkeste aynı olmuyor mesela bende de yerleşme kanaması olmadı
NigarH Ahuum ay o lekelerde oldum oldum dirildim vallaha ne kadar cok korkuyodum😢 Amma cok sukur kirmizi olmadigi surece korkusu yokmus. Bide dusunun ben oyle ucaga bile bindim🙈
Lizbonn NigarH ilk gebeliğimde oğlumda büyüktü bunda da yine muhtemelen büyük olur bende öyle düşünüyorum 😌
NigarH Se19 bizde cinsiyyeti 10 cu haftadan soyluyorlar 😍 bende bi umut 10 cu haftada oyrenmeye calisicam
Se19 NigarH ilk hamileliğimde bana da 10. Haftada söylemişti doktorum ama bu sefer garantiye almak istiyorum :)