Hanımlar bi konuda yardımcı olurmusunuz şuan oturdum ağlıyorum bilmiyorum🥺🥺🥺.ne yapcam ne etcegimi. Aklıma burası geldi bugün doktora devlete gittim 12 haftaligim kalp atışı dinletmedi… gelinimize dedim çok şasirdi dinletmesi lâzımdı dedi eve geldim ultrason resmi attım dedi bu 8 aylık bebek başkasının ultrasonu vermiş dedi.. her neyse bana ikili test istiyomusun yok dedim şu zamanda randevu alıp gel demedi..ee daha ne zaman gitcem doktora lütfen beni aydinlatin ya ne zaman randevu alıp gitmem lazım…bu testler nedir kaç tane test var isimleri nedir bu testler ya siz hangileri yaptırdınız ..iki kişi tanıdığıma sordum 24.28 haftaları yaptırmış detaylı ultrasonmuş..gelinimize sordum 18.haftada git ne yapcağını bilmiyorum ya beni net bi şekilde aydınlatırmısınız kırmadan incitmeden zaten çok kötüyüm 😔🥺🥺🥺🥺