Belmaa16 Bir aylık bebeğim 4 gündür kusuyordu bugun dr götürdük reflü dedi gaviskon verdi bide özel bi damla emdikten hemen sonra kusuyor inşallah ilaçlar işe yarar çok üzülüyorum kilo kaydetcek diye aynı sorunu yaşayan anneler var mı kızlar emdikten sonra kucağımda tutuyorum sonra gazını çıkartmak için kaldırıyorum ama bu seferde kusuyo az emsin diyorum bu sefer ağlıyo mecbur emdiriyorum napcağımı şaşırdım oturup onunla ağlıycam en sonunda
Laylaycizi_96 Belmaa16 midesini üşütme mutlaka üzerini ört birde cam acıksa kapı acıksa klima falan karsısında durutma midesini üşüttügü için reflü varsa daha da artıyor
Belmaa16 Laylaycizi_96 üstünü hep örtüyorum battaniye ye sarıp uyutuyorum günğzde emzirmek için aldığımda hep battaniye si var üstünde inşallah çabuk atlatırız