Kızlar bugüne kadar hiçbirşey yoktu bende dün değil önceki gün belime az agrili ve kısa süreli bi agri girdi çıktı. Dünde ara ara kısa süreli adet olacakmışım gibi rahmin üstü agridi ama sinek ısırığı gibi. Anam bugun randevum vardı gittim nst için haftaya sıra al dedi sonra çıktım hastanenin etrafında dolaşıyordum dedim anne tuvaletim geldi gittim bi baktım kan doktor nst ye bağlan dedi biraz sancı çıktı 1 cm açılma var alttan muayene etti suyun gelirse kasılma sık ve şiddetli olursa hastaneye git dedi 🙈🙈🙈