denizmanzarasi ilk gebeliğimde adetimin ilk günü bel ve bacak ağrılarım olmuştu ,o gün temizlik de yapmıştım ondan mı diye düşündüm kaset test yaptım silik çıkmıştı 2.çizgi ,kan verdim,düşük bir beta değeriyle öğrenmiştim gebeliğimi ,inşallah sizin de vardır 🌸