Karanfila garmastan kullandım ben emzirmeden önce yıkamak gerekiyor ama bana iyi geldi. Emzirmeden önce ve sonra sütünü göğüs ucuna sür. Gümüş kalkan kullandım ben bir süre , bir yere değmesini engelliyor ama içinde süt kaldığı için sürekli ıslak iyileştirdikten sonra kullanmayı bıraktım. Göğüs pedi değiştirmek gerekir sık sık yoksa mastit riski var. Bebeğin ağız mendillerinden koyabilirsin onun yerine. Bu günler geçecek şu an sık sık emzirmen gerekiyor yorgunluk uykusuzluk hepsi üst üste geliyor ama İnan geçiyor hepsi. 😇 ben sütyen kullanınca daha rahat ettim. Ayrıca emzirme pozisyonu da önemli bebek yanlış tutarsa memeyi yara oluyor. Senin yönlendirmen lazım internetten bakabilirsin emzirme teknikleri-pozisyonlarına