Evet arkadaşlar son virajdayım artık 39+4 bitiyor bu gün ve kontrole gittim çatı muayenesi yapıldı ondan beri çok çok afedersiniz akıntı kesilmiyor bembeyaz bir akıntı geliyor. Bunu anlamadım böyle bir şey yaşayan oldu mu bu normal mi? Nişan falan olsa beyaz mı olur böyle acaba? Pazartesi tekrar gidecekmişim. 41 haftaya kadar doğumu bekletiyoruz dediler. Kendi sancım olur suyum gelir o ayrı tabi. Benim 2.gebelik havalar aşırı ısıntd ve bayram geliyor şu haftasonu kendi sancılarım olsa doğuma girsem gerçekten çok mutlu olacağım 🤲🤲🤲🤲 lütfen bizede dua edermisiniz 🤗