Sedefatlas ama anlamadığım nokta gebelik zehirlenmesinde bunların da belirtisi var ama en önemli belirtisi karın üstü ağrısı tansiyon sırt ağrısı proteğin kaçağı ,, bunların hiç biri olmadı mı ,, mesela bende 1 hafta önce bu belirtilerle gittim acile tüm testler yapıldı zehirlenme yok dedi anlamadım Kİ tansiyonun kaç peki ve ben ilk hamileliğimde ağır preklampsi geçirdim