Normalde ozelde takıplıyım su sızması ve hareketsizlik sebebiyle para olmadığı ıcın devlete randevu aldım baktı suyun sınırda oldugunu ve darıca ya sevkımı verdıgını acil bı sekılde oraya gitmemi soyledı esım ızın alıp geldi gıttık bu seferde karın cevresının 4 hafta geride oldugunu yatıs verip suni sancıyla dogumu baslatmaları gerektiğini soyledı ama oradaki kuvoz ortamının yeterli olmadığını dogumdan sonra ben orda kalıp bebegımı Baska hastaneye sevk etceklerını soyledıler eger kabul etmezsen Pendik egıtım arastırma ya git dediler yatısı reddettıgıme ragmen kagıt imzalayıp cıktım pendıge gıttık suyun yeterli oldugunu gobek cevresının 2 hafta geride oldugunu rahimde yumusama oldugunu acılmamın basladıgını soyledıler suan ıcın doguma almaya gerek yok haftaya bıdaha muane ol bu sekılde giderse o zaman alırlar diyip yolladı ve darıca da 2450 kg cıkmıstı pendıkte 2700 cıktı kilosu suan tam 37 haftalık sabahtan beri perisan oldum hangisine ınanacagımı sasırdım az kalsın erkenden alıcaklar dı bebegımı belkide gunlerce kuvozde kalıcaktı