Yagmur3358 Merhaba arkadaşlar aranızda Sma tarama testi yaptıran var mı acaba? Tam olarak hangi hastanelerde yapılıyor ve ücreti nedir bilgisi olan?
Mucizeminnos Yagmur3358 hamilelikten önce yaptırmıştım aile hekimliğinde ücretsiz 2,5 3 aya da sonucunu aldım
[silindi] Yagmur3358 yeditepe umiversitesi hastanesinde 1256 tlye yaptirdim gecen ay sadece ben verdim kani bir kisinin vermesi yeterli oliyomus eger hem anne de hem baba da olursa gecebiliyomus 9 gune cikti
Deletedmom727272 Yagmur3358 hamileyken yaptırdım kendime, özel bir laboratuarda 15 günde sonuçlandı 2600 ödemiştim
Yagmur3358 [silindi] teşekkür ederim. peki hamile miydiniz test yaptrdığınzda? Ben 6,5 haftalık hamileyim sadece eşime yaptrsak oluyor dimi
[silindi] Yagmur3358 evet hamileyim biraz gec yaptirdim 17.haftalikken baba da yaptirabiliyor telefonda aradiginizda ilgileniyorlar ve detayli bilgi paylasiyorlar
Mucizeminnos Yagmur3358 yapılıyodur tabi eşiniz kan veriyo zaten ilkten bi sorun çıkarsa sizden de alınıyo sonra
MSultann Yagmur3358 Hamile olduğumu öğrendiğimde aile doktoruma sormuştum. Nikah zamanı alınan kanlarda bakılıyor size kimse dönüş yapmadı ise temiz denilmişti.