Gulaybayer Kızlarım çatlak kremlerini ne zaman kullanmaya başladınız… ben 2. Aydayım daha kilo falan yok hatta 2 kilo verdim kusmaktan falan… sizce ne zaman başlamalıyım kullanmaya
Merveii Gulaybayer ben 7.ayimda başladım hicbiseyim yoktu doğuma kadar. Doğumdan sonra surmedigim icin göbek deligimin çevresi kalcam popo kısmı çatladı. Emeklerim bosuna gitti yani
zeynepdurunun_annesi Gulaybayer ben 20 den sonra kullanmaya başladım ama 30 da çatladım 🤷🏼♀️ çatlayacağın varsa hiçbir şey fayda etmiyor
Ogretmen_Anne_ Gulaybayer ben hamileliğimin 12. Haftasından sonra sürmeye başladım bacaklarıma göğüslerime çünkü ben basenlerden kilo almaya meyilliyim nerdeyse vücudumun çoğu yerini yağladım. Ailemde çatlama durumu genetik ama şuana kadar göbeğimde hiç çatlağım olmadı sadece dediğim gibi bacaklarımın yanlarında ufak tefek bi kaç çatlağım oldu onlarda çok küçük 30+4üm canım
Gulaybayer Merveii doğumdan sonrada mı kullanmak gerekiyor. Ama zaten kilo alımı duruyor diye biliyorum.. kötü olmuş ya bu arada ne kullanmıştınız hamilelik sürecinde
Merveii Gulaybayer ben de sizin gibi düşündüğüm için kullanmadım😅 ama bir süre daha kullanmak gerekiyormus siz benim yaptığım hatayı yapmayın. Bebek yağı ve tatlı badem yağı kullanmistim
Melismelo Ben 4. Ayda başladım ve hemen catlamıldım bile şuan 7. Ayımdayım karnım felaket bence genetik bir durum catlıcağın varsa oluyo zaten 🙈 ben mesela 5kilo alıp versem bile hemen catlardım yani o yüzden şaşırmadım😅