Selam kızlar bugün doktor muaynem vardı 16 haftalık hamileyim.Gecen ay gttgmde erkeğe benziyor demişti,bu ay da kemikleri uzun ben erkeğe benzetmiştim fakat kız dedi doktorda şaşırdı. Yüzünü pek göstermedi arkası dönüktü.Biraz daha büyüsün gelecek ay detaylı ultrasonda anlarz dedi.Düşüncelerinizi alabilir miyim? 🙏

