Herkesin hamileliği farklı gecer, bazıları cok yiyip kilo almazken bazıları iki katını alır ama siz moralinizi bozmayın, gebelik şekeriniz, kan sonuclarınız ve bebişiniz iyisee gerisini takmayın. Kimseyi dinlemeyin bir kulağından girsin diğerinden cıksın, kimsenin moralini bozmasına izin verme 30 kilo alanı bile gördüm ben doğumdan sonra inşAllah veririz kiloları şuan sadece bebeğine odaklan🫶 Yüksek kilo ile hamile kalmamışsınız bence avantaj sizin icin ben 85kilo ile hamile kaldı ☹️ 24+5deyim şuan.. günde 3litre su icin, yürüyüşse yapıyormuşsunuz tuzu bıraz azaltın ödemler gider inşAllah🥰 cokda yormayın kendinizi ayaklarınızı hep havasa tutun uzandığınız zaman yastık felan koyun yani💕 bebişinize odaklanın🥰