Minigebe Ya 8 ay boyunca olmadı surda doğuma 3 4 hafta kalmış hemoroid cikmis… geçiyor mu acaba doğumdan sonra?
AysenurSeyma Minigebe aynı durum bendede var bı anda şişti afedersin dışına çıktı napacağım blmıyorum ne yapmak doğru olur 37.haftadayım
tatliiannnee Minigebe bebek baskı yaptıgı ıcın hemoraid oluyor ama dogum dan sonra gececeğini sanmıyorum
cigdem4154 Minigebe aynı durum bende de var bugn söyledm doktora krem verdi ama eğer geçmezse doğumdan sonra yaktırmayı düşünüyorum
Mouradi tatliiannnee Benimde kabızlık vs yok aynı dediğinizi dr bana söyledi baskı yüzünden ve geçmeyecek sadece fitil kremle hafifliyormuş çok üzüldüm 🥲
Ezoo35 Aynısı bende de oldu. Hatta kabız olmamak için o kadar gayretime rağmen olmadığım da halde hemoroid çıkmış. Ama bebek bağırsaklara baskı yaptığı için oluyormuş. O yüzden ne yaparsak boş🥴 arkadaşımın bebeği 2 yaşına geldi hemoroid onunla bir arkadaş artık 🤣
Gaer25 Kızlar kavanozda hindistan cevizi yağı oluyor ya ben ondan sürdüm, iki kere duştan sonra, acısı falan kalmadı bayada küçüldü hiç rahatsız etmiyor şuan
zeynpyylc Ben 39 + 2 deyim 2 gün önce gittim doktora doktor hiç bir şey kullanmamamı sıcak suya oturmamı ve sadece vazelin kullanabilecegimi söyledi doğumum yok olduğu için hiç bir şeyi önermiyor