Ozse54 Kızlar 33 haftalık gebeyim ve yaklaşık 25.haftadan itibaren kollarımda ( omuzdan bileklerine kadar) yuvarlak yuvarlak irili ufaklı kahverengi lekeler var. Başına gelen var mı doğumdan sonra geçiyor mu acaba
bayanukuslu Ozse54 benim yüzümde dudaklarımda ve çenemde var canım leke. Geçiyo diyolar ama inş geçer 😂😂