Merhaba arkadaşlar bir kızım var 4 yaşında 2 tanede kimyasal gebeliğim oldu. Şuan da 4+5 gebeyim beta güzel artıyor pazartesi doktor kontrolum var kese için.. Bazı yerlerde okudum pıhtılaşma testi olmasa yada kanama olmasa bile tekrarlayan düşükler olduğu için kan sulandırıcı iğne ve progestan başlanan insanlar var.. Sizlerde yaşadınız mı bu durumu nasıl yol izlediniz..?