Galaxy Merhaba kızlar. 1 hafta önce betam 99,50 progesteron 35 idi. Bugün tekrar ölçüm yaptırdım. Betam 1047 fakat progesteron biraz düşmüş 28 olmuş. Bu sorun oluşturur mu acaba bilgisi olan var mı ya da böyle bir durum yaşayan??