Karelinannesi Bazı kadın doğum uzmanları erken doğuma yol açabileceği endişesiyle gebeliğin son aylarında ağda yapılmasını tavsiye etmiyormuş kızlar konuyla ilgili bilgisi olan var mı ? 31 haftalık hamileyim
Gulsah25 Karelinannesi 2. Gebeligim 36 haftamda gittim en son biraz kendini kasiyorsunuz ama oyle bi acisii agrisi olmadi ne bilim dogumu bslatcak olsa herkez bi agdaya girerdi bnce aci esiginiz dusukse bilemicem
Lylaars Karelinannesi simdiden alıştırın bence vücudunuzu ama erken doğumu tetikleyecegini bende sanmiyorum dayanılmaz bir acı değil cunku
Pelinakcn Karelinannesi eğer ilk defa yaptıracaksanız ve tüyler uzunsa acı olabilir kendinizi kasmaktan ama ben hep ağda yaptırıyorum mesela hiç jilet, epilasyon denemedim o yüzden alışkınım çok rahat yaptırıyorum hissetmiyorum bile
Karelinannesi Lylaars jiletle alıyordum son 2 aydır epilasyon ile alıyorum acıyor ama dayanıyorum acı doğumu tetikler mi bilemedim
Lylaars Karelinannesi bende gittim 36 . Hafta da ilk defa genital e ağda yaptırdım o da üst kısmına daha alta geçmemiş tik Kan gelince hemen bıraktık acikcasi korktum daha önceki haftalar da gidilmiş se alışkın oluyor mus vucud
nrsen Karelinannesi bugun yaptırdm 37+2 bacaklarm çok acıdı ya genitalim hiç acımadı ama yandım valla