Salı günü 40 haftalık olucam ama hanımefendinin gelmeye niyeti yok galiba 🤷🏻♀️
Sezeryan olmak istemiyorum akşamları adet sancısı gibi hafif sızlanmalarım oluyor ama gerisi yok geçen cuma 2 cm açılma ve nts de sancım çıktı. Doktor herşey normal doğuma uygun sancını bekle dedi gönderdi. Nişan geldi ama bebek halen yok azcık sıkıldım gibi beklemekten 😂