Merhaba hanımlar
Yalancı sancılarım var fakat kızım gelmek bilmiyor en son perşembe günü gitmiştim baş geliş dedi suyum felan normalmiş çatı muayenesi felan da yapmadı yarın da acilden kontrole gelmemi söyledi kontrol için birde kızlar erken gelir diyorlardı lavaboya birşey varmı acaba diye gide gide bir hal oldum çok açık sarı sümüksü aşırı koyu bir akıntı oluyor 2 gündür pembe ya da kahverengi olmadığı için nişan da diyemiyorum karnımda o kadar çok aşağıya baskı yapıyor ki tam gelicek diyorum ağrılarım oluyor ama gelen giden yok yarını bekliyorum dört gözle sezeryana felan alır mı acaba normal olsun istiyorum çatım dar mı onu da bilmiyorum muayene olmadığım için gün geçtikçe ağırlaşıyorum artık çok yorgun hissediyorum bir an önce gelsede alsam kucağıma doğumu hızlandıran bişeyler biliyorsanız yazar mısınız.