Gulsah25 Detaylı olarak muayene ediyor ultrasonla suyuna bakıyor çocuğa bakıyor görünürde bir sorun varmı yokmu dediğim gibi şeyleri söylüyor doğum sonrası da olabilir vs diye çocukta genetik rahatsızlık vs .Ama korkutma kendini genel Bilgi o şekilde veriyor sukurler olsun kızım suan 3,5 yaşında hiçbir sorunumuz olmadı .Kısa aralıklarda ultrasonla bakmaya çağırıyor .40 haftaya kadar çağırdı beni 40+1’de senin zamanın gelmiş dedi ilk dogumumdu işte o zaman alttan muayene etti ilk zorladı doğum başlamasını tetiklemek için hafta içi aynı vericekti doğum başlamasa .Ki o gece aşırı suyum geldi zaten . Erken almaz sorun yoksa incelediğinde yine standart zamana göre alır 38-39 haftalarda 🌸.Sağlıcakla kucağınıza alın inşallah .