biruykusuzanne HilalEyce amin amin inşallah ne olacak bu işin sonu bilmiyorum asgari ücrete de zam geldi vay halimize insanlar maaşının arttığına sevinemiyor bile
Yildiz028 Nnanaa annemler ilcesinde oturuyolar tekli francala diyorlar bizim orda 15 tl oldu dedin kadin bugun konustm .
Deletedmom83940 Yildiz028 valla bende ilçesindeyim dört tl ye alıyorum nasıl ekmekmiş o öyle 14 oluyor fırıncılar belirlenen zammın üstünde zam yapmış şikayet etsinler o zaman
Linasu21 biruykusuzanne diyarbakırda 6 tl alıyorum artık sadece ekmege çalışıcaz kaşıkla verip kepçeyle alıyorlar malesef
suslubocu Karadenizde ekmeğim gramajı farklı ekmek ayrı bir lezzetli zaten fiyatlar o yüzden bu kadar değişken. Sivastaki 3 ekmek trabzondaki 1 ekmekle eşdeğer o yüzden fiyatları bu kadar farklı
biruykusuzanne suslubocu çok saçma değil mi ama 2.5 TL ye alan var bizim günahımız ne. Bugün iki ekmek aldık 20 TL verdik
annesinin_beybisi suslubocu bence de gramaj farki yoksa mümkün değil. biz 5 tl ye aliyoruz ama gramaji düşük 1 kişi doymuyo nerdeyse 1 ekmekle .
Aslaninannesi01 biruykusuzanne 500 gram ekmek için gayet normal aslında 200 gram 3.5 TL zam gelecekmiş birkaç güne
funnymummy biruykusuzanne çiftçileri bitirdiler çok normal geçen yıl gübrenin tonu x ilken bu yıl 4 katına çıktı tohum aynı benzin mazot fiyatı zaten ortada o yüzden 10 da olur 15 de bu gidişle
minikturtam1 biruykusuzanne inanmiyorum 😳😱10tl ne demek . Bizim burda 3.5′tu suan 4 oldu. Ne olcak böyle gercekten aklim almiyor benim ya. Allah herkezin yardimcisi olsun🤲
biruykusuzanne minikturtam1 bizde bir yıldır 5 TL ye alıyorduk bu sabah 10 TL olmuş fırına gidince şok geçirdim
biruykusuzanne Deletedmom83940 farkındaysanız bölgeye göre değişiyor okursanız yorumları. Bazı yerde 3 bazı yerde 4 TL. Ordu fatsadayım 10 TL ye aldım tanesini ordu ünyede 5 TL imiş. İlçeye göre bile değişiyor. Siz bilirsiniz de ne demek cebimden çıkan verdiğim parayı benden iyi mi bileceksiniz.
Deletedmom83940 biruykusuzanne giresun’da 14 tl diyorsunuz giresun’da olduğum halde 14 değil diyorum iddia eden sizsiniz banane ya isterseniz elli tl ye alın ama buradaki fiyatı biliyormuş gibi konuşmayın