Edbanne Geldik bir hikayenin sonuna. Mutlu son bizimki. Bugün sabah 8.30’da sezaryenle oğlumu kucağıma aldım. Hastane ve ekip çok iyiydi. Akay Lokman Hekim’de Adnan Kaya’ydı doktorum. Zaten çok sakin bir doktor, ameliyatta bir o kadar stressiz geçti. Şimdi ağrım var tabii, 2.sezaryen. Depent büyük boy almakla en iyisini yapmışım. Gecelik alın mutlaka, o da çok rahat. Ben ilk doğumda pijama getirmiştim. Yanımda kalana eziyet olmuştu. Şimdi yürüyorum. Gazımı çıkartmam kaldı 🤦🏻♀️ Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Herkese güzel, sağlıklı doğumlar ☺️