busrakrrs Benim tiroid değerlerim normal ama doktorum gebelik sürecinde kullanmalısın dedi daha önce kullanan var mı acaba. Bebeğe zararı olur mu?
Marblingg busrakrrs ben 50 mg sini kullandim tup bebek tedavisinde transfer olmadan once verdi sonra 25 e dusurdu degerler normale donunce saha hic kullanmadim 31 deyim hic gerek gormedi degerim normal cikti diye 🤷♀️
kendincebirii busrakrrs hayır canım bebeğe bir zararı yok ben bir önceki gebeliğimde kullanmıştım her gün aynı saatte içmeye dikkat et Sağlıkla alalım bebeklerimizi kucağımıza ❤️
DemirinAnnesiiii busrakrrs gebeliğimin başından beri ve öncesinde de kullanıyordum farklı isimde kullandığım ilaç ( levotiron ) mg olarak da haftanın 4 günü 125 3 günü 150 mg şeklinde. Bu ilacın bebeğe en ufak bi zararı yok canım tam aksi bebeğin tiroid gelişimi için iyi
busrakrrs busrakrrs kendincebirii kendincebirii amin inşallah teşekkür ederim saate dikkat edeyim bari. 🥰
Celiktss Ben kullanıyorum, tam tersi kullanılmaz ve tiroid problemi düzeltilmezse bebekte sıkıntılar çıkar Sabah uyanır uyanmaz aç karna iç canım. Annnedeki tiroid sorunu bebekte gelişim geriliği vs yapabilir önlem alınmazsa
Marblingg Elisam123 yok cnm bende oyle bisey olmadi belkide tedavi suresince yeterince hormon ilaclari yukledikleri icin bende etkili olmadi
Celiktss Elisam123 tiroidin hızlı veya yavaş çalışması genelde kiloyla bağlantılıdır.. bana yavaş çalıştığı için kilo alırsın dendi, ablama hızlı çalıştığı için kilo veriyosun dendi… bilimselliği tartışılır. Ama ilaçla alakası yok
Merveclnk Valla ben haftanın 5 günü 100 mg 1 günü 150 mg 1 günü 200 mg kullanıyorum. Mecbur cunku bebekte sıkıntı çıkartıyor.