4 Haziran’da kürtaj oldum ayın 13 ünde doktoruma gittiğimde yumurtan çatlicak 10 14 güne adet olursun dedi. Bugün ayın 1i ve hala adet olmadım gerçi kürtaj olalı tam bir ay oldu çok normal ama doktorum olursun diyince ve dediği tarih geçince bir şüphelenmedim değil