Kubrayildizz evet eda hoca en iyisini yapıyor inanınki haftan ilerledikçe yumuşama oluyor o zaman çatı muayenesi çok daha kolay geçiyor ve eli çok hafif hissetmiyorsun fazla ilk bana eda hoca yaptı hissetmemiştim daha sonra başkası yapınca okadar acımıştı ki anlatamam zaten o zaman anladım eda hocanın neden geç yaptığını. Aslında herşey bizim iyiliğmiz için 5 ay oldu doğum yapalı yorucu bir doğum olmuştu doktor içinde ama iyiki eda hanım diyorum onun yerinde başka bir doktor olsaydı direkt sezaryene alırdı kesin