Cansuakbulut Merhaba. 13 haftalık gebeyim. Yalnız çok fazlasıyla kalp carpintim oluyor. Kardiyolog'a göründüm. Herhangi bir sorun olmadığını söyledi. Aynı gün farklı bir hastaneyede gittim. Hiç bir sorun yok. Sizce nedenleri nelerdir? Normal mıdır?