8.haftaya kadar bişeyim yoktu.. bulantı falan niye yok ya dedim bi gün… demez olaydım!
Bi bulantılar kusmalae başladı.. şuan 14 hafta olduk, buzdolabının kapısını açamıyorum öyle düşün..
Sadece meyve rahatlatıyo biraz.. bu yavrum neyden besleniyo bilmiyorum, üzülüyorum da.. allaha şükür haftası uyumlu ultrasonda