Kızlar selam
Bugün şeker yüklemesi yaptırdım. Şekerli suyu içtikten sonra bir saat beklememi söylediler tekrar kan verecektim. Bir saatimin dolmasına son 15 dk beynim uyuştu ellerim yüzüm sırtım bir ter boşaldı benden hemen uzandırdilar ayaklarımı havaya diktiler yüzüm sapsarı olmuş.. hamilelik şekeri olmasından şüphelendim. Sonuçlarım henüz çıkmadı. Hamilelik şekeri yaşayan var mı ? Ne yapıyorsunuz diyet mi yoksa farklı bir ilaç mı içiyorsunuz ?