NOG_06 Kızlar sezeryan olalı 2 gün oldu başım ağrıyor, ne gibi önerilerden bulunursunuz? Benim gibi olan varmı? Nescafe demeyin denedim geçirmedi 🤣
maviananas NOG_06 benim ağrılarım çok olmadı ama olduğunda masaj yaptırmıştım geçti sizde deneyebilirsiniz
goldumsu NOG_06 benim anesteziden dolayı kafam kopuyordu ensemde de ağrı vardı. Doktorum minoset plus verdi. 1 gün sonra geçti
Zeynep_15 NOG_06 bir ay önce dogum yaptım sezaryan o kadar şiddetli baş agrım vardıki gece gündüz gecmedi iki gün en sonunda serum talılınca geçti
maviananas NOG_06 sıcak suyla duş deneyin birde başınızı çok hızlı çevirmeyin onun da Ağrıda etkisi var
maviananas NOG_06 bende 2. Gün duş aldım korkmuştuk dikişlere zarar veririm diye onun için eczanede su geçirmez bant alıp kullanmıştım. Hastaneden size söylemiş olmaları gerekiyor ilk bir kaç gün başınızı hızlı çevirmeyin diye
Mero34_ Benim spinal di geçen hafta oldumm şiddetli boyun ense ağrım vardı sürekli kahve içtim bitter çikolata yedim doktoruma sordum ilacımi değişti geralgine içiyordum onun yerine vermidon verdi çok şükür geçti bir hafta içinde