Yagmurak5 İşte aynı olmalı bende ondan bahsediyorum. Benim bizlerin vergisi ile yapılmış koca hastanelerin sığ düşüncelerini bırakıp kadınların çocukları yalnızca kendi başlarına yapmış olma muameleleri çok saçma. Yaşadığımız yılda bunlar gereksiz onu diyorum. :)