Cisoa adete göre 7 doktora göre 6 haftalık hamileyim kan tahlili verdim tiroitlerim düsük cıktı doktor hap verdi ama daha önce tiroitim yoktu böyle birsey yasayan varmı endiseliyim
Pertefeza Cisoa benim tiroidim 30 çıktı doktor mucizeye hamilesin bu değerler de yumurtalama imkansız dedi 3 hhta içerisinde görürsün düştüğünü dedi ilaç verdi bekarken de vardı bende tiroid ilaç falan ama kullanmamıştım şuan 7+2 yim Allah’a şükür iyiyim her hangi bi sorun yok 100mg ilaç kullanıyorum
Dilekzamn Cisoa merak etme benimde yoktu öncesinde 27 haftalık hamileyim doğum yapana kadar ilaç kullanmaya devam edicem sizde ayda bir baktırın ilacıda düzenli kullanın birşey olmaz allahın izniyle.
Cisoa Cisoa Bende daha yeni cıktı daha önce öyle birşey yoktu ilk defa böyle birşey duydum doktordan tahlil verince ben hamilelik tetiklediğini düşünüyorum
Cano42 Cisoa InshAllah bsy olmaz canim Benimde tiroidim cok dusuk yukseltmek icin cabaliom 2 dusuk yasadkm tekrar yasamamak icin tahlillerimi yapiorum InshAllah
mombaby2 Pertefeza bugün doktora gittim tiroidin düşük dedi en az 35 olması gerekiyormuş sanırım benimki 5
Cisoa Dilekzamn Doktor ayda bir bakıcaz dedi ilaç verdi ( euthyrpx) banada her sabah aç karnına yemekten yarım saat önce iç bir ay Sonra bakalım dedi inşalllah geçer hamilelik sonrasıda kalıcı olmaz peki ilaçlar bir sıkıntı yapmadı dimi sizde onun icinde tedirginim ilk hamileliğim
meri453 2 senedir kullanıyorum tiroid ilacını 100mg eutryrox . Düzenli kullanıldığında etkili oluyor bigün bı aksatmayın derim. 32+5 im ilaca devam her ay kontrole gidiyorum bı sıkıntı yok çok şükür şuanlık
tbakyavtr Cisoa merhaba benimde tiroidim düşük çıktı ama bayram ve tatil sebebiyle dahiliye ye gidemiyorum biraz geç gitsem Bi problem olur mu acaba