Betullyillmazx Kızlar sonunda 4 gün sonra kızımı sezaryen ile kucağıma alıyorum. O kadar mutluyum kiiii🥲 önerileriniz var mı sezaryen ile ilgiliii çok mutluyum cokkkk
aslansmommm Betullyillmazx sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏻 Darısı başımıza bizim daha 3 ay var Allahın izniyle 🥰
Aysekalkan Betullyillmazx ameliyat sonrası dinlendikten sonra sık sık kısa kısa yürüyüşler yao nekadar haret olar hızlı iyileşme rahatlama olur ilk iki gün çok gelir bir adım bile ama ısrarla gayret et sonrası kolay
Betullyillmazx aslansmommm aminn inşallah canım benim ❤️ Allah sağlıkla güzelce kucağına almayı nasip etsin ❤️ göz açıp kapayıncaya dek geçiyor valla o son 3 ay hazırlık derken 🥳🥳🥳
Betullyillmazx Bet7408 evet güzelim aynıyız valla doktorum 38 de direk doğuma alacam dedi bayramdan önceye sıkıştırdı sanırım, sorun da yoktu bebişte 🥲 gelişimini tamamlamış, kilosu da çok iyi dedi sanırım o yüzden de olabilir
Bet7408 Betullyillmazx maşallah çok sevindim 🥰 inşallah sağlıcakla kucağına alırsın doğum hikayeni ve tecrübelerini bekliyorum