Kızlar selamlar 36+1 gebeyim kasılmayı bilmiyorum nasıl oluyor. Bebek karnımda gerneşir gibi oluyo 〰️ Bu emojinin tersi gibi 5 saniye falan kalıyo M harfi gibi ama bu çok kez oluyor. Bazen ağrılı bazen ağrısız. Kasılma bu mu? Yoksa tek bir tarafta toplanıyor diyenler var ay anlamıyorum bir türlü kasılma nedir fotoğraf video da bulamadım ki kıyaslayayım. Yardımcı olabilir misiniz? 😞