AngeL- Canlarrr nasıl gidiyor hamilelik 🙃 bulantılarınız azaldı mı göbüşler belirginleşmeye başladı mı ve kaç kilo aldınııız ♥️😍
asena0609 AngeL- Göğüslerimin acıması dışında hiç bişey hissetmiyorum bütün belirtiler kayboldu. Kilo almadım göbekte çıkmadı henüz 2 hafta sonra kontrolüm var onu bekliyorum 😊
Uzaldiii AngeL- bugün 8+0 im ben de 🥰çok bulantım vardı 2 gündür prilam içiyorum rahatım oh😄 pazartesi günü randevum var zaman geçmiyorr
Aysbsky AngeL- 9. Haftamdayım alt karına ara ara batmalar oluyo ya normal mi acaba bide yanması dışında da bi şikayetim yok
Hamideersin AngeL- gobek hic yok bulantilarimda azaliyor şükür bi kere gidebildim kalp atışı icin dahada randevu bulamadim 10+0 olduk bugün cok merak içindeyim en son 6 haftada gitmiştim kalp atışı gördü doktor
AngeL- Htc3866 ya ne güzelll benimde hafiften var gibi ama kendi göbüşümde var zatenn tam göbek mi bebek mi ayıramıyorum 😅
AngeL- asena0609 ne güzel belirtilerin bitmiş sayılır ☺️ Benimde kontrolüme 2 hafta var zaman hiç geçmiyor 🙃
AngeL- Uzaldiii prilam baya iyi sanırım mide bulantısında 😅 ne yalan söyliyim ben çektim bulantıları zor da olsa çünkü kullandığım bir sürü ilaç var bi yenisini de eklemek zor geldi 😅 ne güzel işte pazartesiye ne kalmış benim daha 2 haftam var kocaman 😅
Bilgeszr Bende 9+2 baş dönmesi bulantı dışında bişey yok şükür uyku hali vardı şuan yok cabuk yorulma 11 12 haftada tekrar gidicem ❤️
AngeL- Bilgeszr zamanla hepsi kaybolur belirtilerin inşallah ya rahat bi hamilelik geçirelim☺️ Seninde daha randevu gününe çok var anlaşılan 😌
AngeL- Aysbsky doktorum bana batma gibi olan kısa süreli ağrılar normal demişti. Ben tam olarak hissedemiyorum karnımın büyüdüğünü ayrıca bebek şuan kasıkta mı alt karında mı onu bile çözemedim 😅
Erme Aysbsky bende de aynısı oluyor canım bugün doktordan geldim benim rahmim ters olduğu için olabileceğini söyledi bebej gayet sağlıklıydı korkma rahim genislediği için oluyor
AngeL- vaveylaaa19 gazdır kuzum ben 9 haftaya girene kadar gaz sorunu yaşamamıştım ama artık gaz sancısı oluyo bazen 😅
xuennee Benim de 8 haftalık fakat göğüslerim aşırı sızlıyo. Hatta bugün eşitsizlik fark ettim. Bir göğsüm daha sarkık duruyor. Önceden eşitlerdi halbuki. Bu beni biraz üzdü. Göbek çıkıyo mu yaa bu haftalarda:) ben bunu kendi göbeğim sanıyorum
AngeL- xuennee göğüslerindeki değişim bence normal kuzum ya üzülme ☺️ Göbeğin çıkıp çıkmadığını bilmiyorum çünkü benim kendi göbeğim gibi şuan bebek olduğunu sanmıyorum ama internette bakıyorum 10 haftalıkların falan karnı belirmiş böyle 😅
asena0609 AngeL- Eşime diyorum gidelim görelim diye durmadan özledim diyorum götürmüyo şimdi bahane uydurmaya başladım karnım ağrıyo bişey olmuştur belki gidelim diye ama inanmıyo artık 😅😅
Uzaldiii AngeL- ben kızımda hiç hamile olduğumu bile anlamadım bulantisiz çok rahat bir hamilelik geçirdim. Yaşım da genç tabi o zaman 😄 şimdi de öyle olsa keşke.. 4 kere de düşük yaptım sonra o yüzden çok korkuyorum her randevuyu iple çekiyorum
AngeL- Hamideersin yaa olsun illa boşluk bulursun ne güzel kalp atışlarını görmüşsünüz ☺️ Zamanla azalıyo sanırım belirtiler ☺️
AngeL- Canancndn kız olmaz mı hiç önden giden tecrübelerini paylaşsın o zamaan ☺️♥️ 11. Hafta nasıl çıktımı göbeğin falan ☺️