Eşimin 1200 tl’lik yemek kartı var. Onunla markete gidiyoruz. Yemeğini evden götürüyor. Marketten et alsak deterjan alamıyoruz, deterjan alsak et alamıyoruz. (Et dediğimde tavuk çeşitleri ve 1 kilo kıyma 🤣 ). Manav alışverişi desen 2 hafta yetiyor. Sonra tekrar manav için gidiyoruz. Nasıl olcak bilmiyorum.
Geçen ay markette bizim gibi yemek kartıyla alışveriş yapan bir aile vardı. Onlarında limiti aynıydı. 2 araba doldurmuşlar. İlk defa mı kullanıyolardı bilmiyorum. Aldıkça almışlar. Limit yetmeyince bir sürü şeyi geri bıraktılar. İnsan üzülüyor gerçekten. 😔 bakınca 1200 tl çok gibi ama yetmiyor. Birde biz 2 kişiyiz. Okula giden çocukları olanlara Allah yardım etsin.