c vitamini d vitamini desteğinde bulunuyorlar ve sadece günde 3 tane parol içebilecegini söylüyorlar. Gargara yapabılırsın bogazın için . Ama tabi bazen kanda enfeksiyon görürlerse bebege zararı olmayan bir antibiyotik veriyorlar. Burun spreyi kullanabılıyorsunuz. Geçmiş olsun hamilelikte hastalık gercekten ilaçsız bir şekilde zor geçiyor. Doktora gitmenizde ( en azından bir sağlık ocagı) yararı olacaktır.