Orkide_20 Hiçbir zararı yok korkmayın. Ben yaptırdım tokluk 181 çıktı bir hafta diyet yap gel açlık tokluk bakalım dedi. Gittim kepekli sandivicle kahvaltı yaptım tokluk 190 çıktı. Şeker yuklemesinde bile bu kadar artmamisti dedim doktoruma, dedi ki bu yaptığımız 50 mg yükleme senin normal bir kahvaltıdan aldığından daha az şeker içeriyor klasik kahvaltıyla bile karşılaştırma. 100 mg altına şeker yüklemesi bile demiyor doktorlar tarama testi diye bahsediyor.