Nsdpg Kabızdım 5 gün çıkmadım aşırı aşırı ıkındım çatlıcaktım çünkü akıntı vs yok ama çok korkuyorum bir şey olur mu 10+2 🥹🥹🥹🥹
Sumiire Nsdpg kız ıkınmak pek iyi değil bidaha yapma kabızlığını gidercek şeyler yap sıvı beslen bol su iç yuruyus yap eğer hayla gecmiyosa ben enteragermina kullanmıştım doktoruna soraraktan son çare onu kullan at
Princessmom Nsdpg aynı durumu yasamştm ilk haftalar. Ama bir sorun olmadı bende. Ikınmak iyi değil hamlelkde ama bir ıkınmaylads bebek doğacak kadar doğum kolay bse değil