Kızlar merhaba 1 senedir deniyoruz problem olmamasına rağmen gebelik olmuşmadı. Bu ay doktor ilk defa femara ve rahim duvarını kalınlaştırıcı bi ilaç verdi onları kullandım. Femarayı 5 gün içtikten sonra gel yumurtalara bakalım çatlatma iğnesi verelim dedi. 20 haziran gittim yumurtayı göremedi çatlamış dedi iğneye gerek yok dedi. Ama yumurtam erken çatlamış yani 10. Gün falandı yumurtamın. Özür dileyerek söylüyorum ama dün cinsel ilişki sırasında kramplar girdi kasıklarıma karnıma belime hareket bile edemedim devam edemedim. Bugünde öyle kramplar giriyor dokununca bile anlayamadım. 4 temmuzda test yap demişti doktorum ama normalde 7 temmuz gösteriyor adetim. Sizce test ne zaman yapmalıyım? Bu kramplar rahim oluşması falan mı acaba lekelenme olmadım. Ümit etmek istemiyorum ama çok değişik belki idrar yolu enfeksiyonudur bilemedim..