Mel-sin evet tanesi 40lira falan ama şöyle düşünün 10-12 tane alıp yeni doğandan 3yaşa kadar kullanabiliyorsunuz hatta 2.çocuğuna kullananlar da var. Benim en merak ettiğim şey o 💩 nın nasıl temizleneceğiydi onun için de liner bezler varmış onu serip 💩 yapınca toplayıp atıyorsunuz çöpe. Bezi de makineye 60dereceye bu kadar diyorlar gayet pratik gibi kimyasal vs bişey yok