Yldzlr Bugun kontrole geldim 36+4 aancım vardı. 2 cm acıklıgım varmıs. Bebegım dogum kanalına girmedigı ıcın sezeryan olacağım. Uc gun yatıs verdiler. 37 cok erken degil mi korkuyorum.
Ball1903 Yldzlr çok erken değil canım riskli dönemleri atlatmış Allah sağlıkla kucağımıza almayi nasip etsin
kuzeymomsss Yldzlr benim de sancım ve açılmam olduğu için 37+3te doğuma girdim. Bebeğim doğum kanalındaydı. Ayrıca 37 haftalıkta erken değil içiniz rahat olsun
mlssrn Yldzlr 37 de doğurdum yoğun bakıma kuvöze vs girmedi direk yanıma verdiler sağlıkla doğdu sizinde öyle olur inşallah
Ozse54 36 itibari ile korkma canım seninki size erken kavuşmak istemiş :) içini ferah tut sağlıkla kucağına alacaksın inşallah 🍀
Yldzlr kuzeymomsss cok tesekkur ederim İcimı rahstlatıyorsunuz cıger gelsıtirıcı vurdukları ıcın korktum biraz
Mariyana Slm kızlar bende tam 37 de doğurcam içim içimi yiyordu erkenmi diye. Benm bebeğim 3.250 gr 😅🧿
kuzeymomsss Yldzlr bana da 35 haftalıkken ciğer geliştirici vurdular. Onu vurdukları için aksine sevinin, kötü birşey değil yani ciğer gelişimini hızlandırmak için vuruluyor