Kızlar 35+5 haftaligim bugün gece nisanim geldi sancim ara ara düzenli olyodu gittim nst cikti sancilarim doktorum ciğer gelistirici vurdu adalat kullanıyorum aynı zamanda. Ve ayakta durunca cocuk çıkacak gibi oluo . 2 gün dursa yine iyi dedi cocugjn kilosu 2.450 gr sizce 2 gun dolmadan doğarsa bisey olurmu korkuyorum kuveze girer die