Dün akşamdan beri hastanedeyim hafif kasık ağrısı bel agrisi bide akıntım vardı sarı , yeşil .
Dünden beri hap ,serum ,nts , ciğer geliştirici iğne dün akşam 7 gbi bu sabah da 7 gbi serumdan sonra biraz daha iyi oluyorum .dün 2,3 santim dediler açılma bugün doktor muayene etti yukarda gayet dedi . Bakalım ne dicek dualarınızı eksik etmeyin arkadaşlar rabbim bütün herkese yardımcı olsun şifa versin inşallah amin 🤲