Meliha09 Bu soru hakkında bir çok farklı hafta söyleniyor bide burdan sormak istedim bebek kaçıncı haftadan sonra anneden beslenmeye başlıyor acaba🙏
_ozlmm Meliha09 3. Aydan sonra diye biliyorum doktorum da öyle demişti 12. Haftadan itibaren oluyor sanırsam