Benim doktorum 28. Haftaya kadar istediğin gibi yatabilirsin demişti bebek yeterince ağır olmadığı için damarlara baskı olmazmış. Sonrasında bebek agırlaştığı için baskı oluyormuş ben 30 a kadar sırt üstü yattom suan 36 yım arada hala yatarım ama cok kısa bi süre sonra nefes alamamaya baslıyorum malesef oyuzden dönüyorum şükür bi sıkıntımız yok kızımla oyüzden bu haftalarda zaten yatılabilir herhangi bir sorun olmaz bence