GLSTN2 Cesaret edemem, riske de atamam. Hastane de doğum yaptığı halde bile sorun yaşayabiliyor gerek anneler , gerek ise bebekler. Olası aksi bir durumda hastaneye vs. yetişmek veya erken müdahale evde yeterli olmayabilir. Hoş bir fikir değil bence. Evet eskiden annelerimiz veya aile büyüklerimiz evde yapmış olabilir ama o zamanla bu zaman bir değil heleki bizim ülkemizde, net.