Sglctnsrc selam Canm bende Aynı durumdayım ayın 6 kontrolum vardı 37hafta 2.300 bebeğimin Kilosu ama Doktor korkulacak bişey yok dedi daha 3haftan var Alırsın 3kiloya kadar çıkar dedi Çıkmasada Üzülme Olur böyle Sende sıkma canını kötü bişey olsa doktorun söylerdi Sana