poncikella0707_ Neseeli kızıma 38+3 de doğum yapmış biri olarak yorum yapayım. Doğuma girmeden ki muayenede 3.300 falan görünüyordu 37 haftamda fakat doğduğunda tartıldığında 2.870 gr doğdu. Boyu da 49 cm di.
poncikella0707_ Neseeli zaten yarım kg eksik ya da fazla çıkıyormuş ultrason ölçümüne göre bizimki de eksik çıktı 😅 ama sağlığı yerinde olduktan sonra kuvöze de girmedikten sonra sıkıntı yok eksik fazla doğmasının 🥰
Neseeli poncikella0707_ kesinlikle öyle 2500 4000 arası normal zaten Allah sağlıkla gelmelerini nasip etsin.. ☺️
Mores Neseeli 38. Haftada 3500 idi. 40+6 da 3330 doğdu 😂 doğumda baya kalori yakmış çok çalışmış bebeğim 🤪😂